2 Augusti

Heeejsan Söton :)

Wie har äntligen fixat lite på bloggen , kunde om man bara pillade lite hahah !
Satte mig här istället för att packa , men har 20 minuter på mig sen när jag har slutat jobba och fixa allt :) För vid 20:03 avgår tåget till Kalmar och sedan Öland , TUT TUT !

Hihih jajemen , kalas kul med vädret också . Kunde nog inte blivit bättre hahah ;D
Men ändå , slippa Jönköping i 4 dagar inte fel , inte fel alls :)

Gårdagen by the way : Träffade upp min snyggäls på parkeringen som besämt . Satt och tjattrade lite tills hennes love ringde och bad oss komma bort :)
Klart vi gjorde de , släpade oss bort 5 m och vips var det fullt med pojkar :) Och trevliga sådana :)
Vi satt och pratade lite , lysnnade på musik och allmänt roade oss :)
Sen blev det en löppromenad bort mot Centrum , dock ingen vidare lycka där så vi drog till Bongo :) Bättre lycka där så det blev ett stop till stänging :)

Sen sa jag hejdå till Mullsjöborna och Sessan boy och drog mig till min syster och Malgot :) Blev en sen middag på Donken som alltid och sen löpet hem :)

Och nu måste jag kila , har super bråttom börjar om 10 min och har inte ens satt på mig kläder hahah !

Hörs på Tisdag !
LOVE ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0