20 Augusti

Heejsan sötboll's !

Hoppas allt är fint med er , här är det kalas :) Sjukt och fint !
Bara en timma kvar till dansen , tjoho . Längtar söönder :) Shake it shake it ! WIe gooos !

Jaa , då har man börjat 3:an också ! Galet vad gammal man har blivit ! Hahah typ panstjis :)
Men det var rätt skoj och komma tillbaka ändå , man har ju saknat en hel del folk . Lite skönt och komma tillbaka till vardagen lite sådär lix . Oj oj låter nästan lite mogen :)

Ikväll är det kalas iallafall :) Drar till Malgis dirr efter dansen ! Party på G , klart man ställer :)
Upp med tuppen imon vid 6 också , wie ! Kommer bli en underbar dag . Eftersom jag börjar den med Ullis också , tur att vi är sådanna bundisar hon och jag då ?! NOT !

Var på bilskolan innan också , så snart så är uppkörningen och teon bokad :) La La La , satsar på körkort i Oktober då va ! Stör mig nått enormt att det inte finns någon tid innan , buhu *
Så himla tråk juh att man ska behöva vänta sönder typ 2 månader ! BLÄ ät mig .
Men men , nästa gång är det min tur det känner jag på mig :)

Neeeej nu ska jag tagga sönder en hel bra kväll :)
Ha det♥

Kommentarer
Postat av: Barra

Jag visste de, du har saknat mig :')

2008-08-20 @ 18:32:21
Postat av: Angelica

Hahha hur visste du det ?! :D

2008-08-21 @ 08:34:47
URL: http://adidia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0