24 Augusti

Heejsan Loppor !

Längesen nu jag vet , men det har vart full rulle . Skolan , träning , födelsedagar osv :)

Helgen har vart kalas bra iallafall :)
I fredags var det dags att fira Kiwiälskot ! Så vid 7 snaret drog jag mig till Rosenlund och Ristivojevic . Där befann sig en söt Ivana , halv naken Angelica och en cool Anna :) 
Senare droppade även Daniel , Kirre och Joakim in ! Livat värre , självklart blev det djungelleken :) Men jag var dock inte sämst denna gången , tack för det :) 

Efter för ferren så drog vi oss till stan , först prien sen till Malgan :) Där vart det party vill jag lova ! Så jag stannade en stund , shakade lite med Linda och mådde allmänt sämst :) 
Efter det blev det Centan sååklart , där träffade jag Barret , Emil , Jeff och Ramsin :) Trevliga pojkar det där * 
Stötte även på Sessan och Tutten som var på nattpromenix :) 
Och till slut blev jag upplockad av Sis <3 Så vi drog oss som alltid till Donken , där det blev tjaffs med en typ 45 årig slyna ! Palla stå och klaga så , usch ! 
Sen blev vi joinade av Ivana och Joakim , söta typer det där :) Hahah många skratt senare var det dags att gå hem , jaapp jaaapp :) 

VÄLDIGT VÄLDIGT LYCKAD KVÄLL <3






   

 






Vaknade vid 10 slaget så där på lördags morgonen och nöjt av min lediga helg . Som varade i ca 10 minuter , för sen ringer Malgot och jag måste akutjobba ! Hahaa , undra varför ?! Ho Ho . 
Så det blev en härlig lördag med SJ (Y) FINT ! 
Men det gick ju bra det med . Sen var det bara att åka hem och slänga sig i soffan och gosa med lite movies :)

Och nu , ja nu är det åter igen söndag !  Usch för att det är skola imon , blää ! Trött på sketen alla redan ! Men kul och träffa flickorna är det ju !

Pusss på kinden ♥


Kommentarer
Postat av: Linda

ooh jag har en sån himmla festlig bild på dig :D ! Halvnaken angelica, jo tack de kan man kalla det ! haha :D !

2008-08-24 @ 20:55:53
URL: http://klyver.blogg.se/
Postat av: Angelica

Hahah du måste skicka bilderna till mej :) Grrr den måste vara otroligt fiin ! HAHAH !

2008-08-24 @ 22:07:54
URL: http://adidia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0