26 Augusit



Hoppas allt är bra med e hjärtan !
Här är ni morgonpigga som aldrig förr , NOT ! Usch att det kan vara så mycket jobbigare att gå upp bara för att man ska till skolan . Himla knas !

Men men , kort dag idag . En lektion mellan 8-9 sen håltimma till 1 då vi har projektsnack 1 timme :) Wie , FINT !

Gårdagen var helt kalas , började med skolan . Seg iofs men det gick ju . Sen koma Buset och vi drog oss en sväng på stan . Hittade en tröja och ett linne på Gina :) Svin fiint :)
Sen åkte jag hem och changade kläder för dansen ! Sjukt vad gos något kan vara , helt undebart <3 HIHIH .
Bokade teo och uppkörning igår med , great . Men nu är det verkligen bokat , lite läskigt allt . Hahah , hoppas det går vägen bara :) Ska plugga och köra som en idii , Jaap Jaap det ska jag :)

Neeej nu ska jag ta min hoj och åka till School !
PUSSPUSS♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0