27 Augusti

Heeejsan Pärlbollar :)

Hoppas ni mår bra i regnet ! Här är det latjo , uppe på högvarv typ . Men det är kalas för tjyven .

Hade världens hål idag så jag , Camilla och Ivanka tog oss en tripp till Lager 157 ! Oh va mys sådana här saker är , just love them !
Hittade iallafall en svin fin tröja , var kanske och ta i men den funkade haha ! Annars drog tiden iväg när mina töser skulle shoppa kläder till sina pojkar . Hihi gos vare , cillé med dillé som Ivana skulle säga :)
Dem hittade med massa sötsaker så alla var nöjda hihi *

PS : Pervo Pillan tog körkort idag , det var tvunget och nämnas . WIE vad jag jag är för henne tihihihi , hon är sötast <3
Nu sitter jag här och segar ! Måste hjälpa morsi med maten . . . .
Kanske hörs sen , awiiiiiiiiiie :)

PUSSSS♥ 



     

  

<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0