28 Augusti

Halli Hallå I Hallonbusken :)

Obeskrivligt vad skönt det är med sovmorgon , gos värre med en lektion idag :) Hihih !

Kalas för då hinner jag träffa min sis idag med , saknar henne . Hon är ju aldrig hemma , bara partajar på Kåren haha . Men det är okey faktsitk .


Igår var det dans igen , galet vad svårt det är med Street . Men sjuktligt kul , och man lär väl sig snart :) Men buset och jag kämpar och sliter . Tänker banne mig inte ge upp , neeej inte en chans :)

 


Efter dansen drog jag bort mig mot jobban , för min lekdejt med Maria den Fria :)
Blev en galen cykling till torpa med henne på pakethållaren , det var nog det jobbigaste jag har vart med om . Hahah världens träningspass , men det var ju alldelles perfekt för mig .
Skratt blev det en hel del måste jag säga iallafall , hihhiih *
Sen blev det lite mys hos Madde :)
Helt bra helt enkelt <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0