30 Augusti

God morgon i tuppen !

Hoppas ni alla hade en lika bra fredag som jag hade :) Hihihi verkligen gooos !
Började med lite jobb med Äjlin , alltid lika mys så att säga :) Ticcen kom även och hälsade på , och åt lite sen middag med mig :)
Sub är ju livet , nooot ! Men vad gör man inte lix ?

Sen drog vi oss hem till Moi , jag duschade lite och Ticcen försökte välja kläder åt mig . Men igår var verkligen hopplöst , inget funkade hahah .
Men till slut var vi på väg iallafall , för en stanrunda !
Träffade massa mysigt folk , allmänt skoj sådär * Mihihih !
Så kvällen blev lyckad även att det inte hände nått speciellt , eller för vissa gjorde det ju det ;D Your secret are safe with me <3

Sletna drog vi oss upp vid 09.00 imorse , jaapp . Men helt okej ändå , slapp jag stressa eftersom jag börjar jobba om 25 min !
Usch sikken otur jag har , Sj , Helena och Sam ? Kan det bli värre , nej jag tror inte det !                                                                                                                                           
Men ska skynda satan idag , för vi 7 ska the hole family ut och äta :) Mys värre ! Har inte träffat farsgubben på kanske 2 månader nu sådär cirkus .
Så det ska bli gos , vi ska ju fira han lite med . Han blir ju ett år närmare 50 på onsdag , hela 46 år . Gammal snubbe det där :)

Neej nu ska jag klä på mig , jobbet kallar ( PUST ) !
Sviiiin Fiiiiiint i mes smöret *
PussPusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0