31 Augusti

God dag . . . .

Söndagar är bara för tråk , usch .
Sitter här och väntar på farsgubben och sis . Blev ingen middag igår så vi ska kirra det idag istället !
Ska bli lite gos sådär lix .

Gådagen var mys , jag , morsi och sis hade en hemma kväll . Kollade på film och hade allmänt gos . Kollade på , oj har glömt vad den hette t.om , så dålig var den . Mjaa det var den med Ben Stiller , när han gifter sig och sen så upptäker han på smekmånaden att hon är värsta freaken .
Super sämst var den iallafall , så se inte den .

Imorgon är det skola igen , bläää . Allt känns bara mega tråk just nu , önskar att något kunde muntra upp mig . Men just nu vet jag inte nått som skulle kunna det ?

Mjaaa måste kila , ska städa och finna lite kläder innan Pappsi kommer .

PUSSSS ♥





När det dåliga övertar det roliga är det inte längre värt det ?

Till slut orkar man inte mer och då struntar man i det . Något du kanske borde tänkt på från början ,
då du bara tänkte på dig själv .

Du får helt enkelt skylla dig själv , för jag bryr mig inte längre .
Falskheten du har inom dig kommer aldrig försvinna , men det kommer jag .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0