14 Augusti

Hejsan Söton !

Hoppas allt är fint med er , här är det fortfarnade sjukligt ! Men det funkar . Gårdagen var mys ,
orkade ju inte så speciellt mycket men ändå :) Allt började lite mys på jobbet sådär , fick träffa min syster , Maria och Elin <3 Det var det bästa med det hela :)
Sen drog sig jag och Maria till henne och natta kom även på besök . Där tjattrade vi lite och hade de trevligt värre . Sen så mötte jag upp min Iwikiwi<3 Och vi gick till Alec på en liten förferre ! Sen bar det av till Centan , som vanligt !
Och sen mådde jag sämst och min kära syster följde mig hem<3

Neeej tänkte att jag skulle slänga in bilderna och allt från Turkey , annars lär det ju aldrig hända !













    

 

     

    
   

 



   

     





   

   

 



Kommentarer
Postat av: Friiiida

ÅHHH VAD JAG LÄNGTAR TILLBAKA!

2008-08-17 @ 21:28:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0