Tisdag

Jaha då börjar man skolan idag , ah klockan är ju trotts allt efter 12 . Haha !

Har precis vart med Malgot hos Madde , tog en vinare och flamasde . Söta tjejer det dära :)
Imon blir det utgång , party party !  Känner mig inte som värsta alkisen , nejdå . Sova kan man ju göra i graven sen mihihi *
Men först äckel skolan :/ Syter för hela mitt liv verkligen ! Undrar hur det gick för min kära syster idag . Hon började ju högskolan och allt ! Och inte det minsta knyst från na , neej dålig stil Pallet ;D haha !

Ska spamma henne imon och checka läget innan jag drar mig till jobban !

Imon börjar ju dansen med , wie så jag har längtat ! Mums vad gos det kommer att bli :) Synd att Buset inte kunde imon bara ! Usch !
Men det ska nog gå det med .
Nej nu ropar den varma sängen på mig , hade ju vart mys med en liten sovis också haha ! Men det får bli ett senare projekt :)

PUSS PUSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0