11 December

Heejsan smulor .

Då vart det redan den 11 dec , vart tar tiden vägen ? Svin skumt . Men men , nog talat om det .
Idag är det Beccas tur att bli firad , för idag är det hennes dag (:
Och imorgon innebär det ju sååklart firning , då blir det massa för ferre hos caza de Johannesson & sen massa massa utgång , givetvis (:
Tagget kunde vart bättre men imon kommer det nog sakta men säkert . . .

Today :
Dagen började med en låååång sovmorgon , sedan vart det bara att dra på sig trasorna och dra sig ner till Stan för att möta mina flickor ( :
Det blev det lite shopping , lite presenter och sådant ;D Jätte gos med all snö och kyla . Trivs som fisken faktiskt , för nu ser det nästa ljust ut för snö på Julafton . Och om ni inte har kollat allmänackan så är det bara 13 dagar kvar , se där ja hih :)
Efter staden blev det lite lunch med sis och sen massa julshopping med henne och morsi . Ja , x antal timmar blev fördrivna .
Nu sitter jag här och väntar på att klockan ska slå 7 så träningen kan börja . Jobbigt värre , men samtidigt oerhört gos ! Mjaaaau !
 
Gårdagen : 
Nu när jag ändå är i farten så kan jag ta ett prat om gårkvällen också . 
Tog mej bort till ett inte så snöigt Torpa för att ha en hemma kväll med Pling & Tutti  . Blev kladdkakebakning & spelande, galenpanna stod på schemat . Ja det är ju inte mitt spel direkt för som sagt Geografi ? Neej ingen bra komb , tsss . 
Kul vart det och såklart kom det en massa onödigt blondinsnack från min mun . Men jag får ju folk att skratta iallafall , så jag bjuder mer än gärna på den . 
Sen kom Sessan & Becca för ett litet stopp (: Lovely lix . 
Sen skjutsade jag en liten Sess till Steff & sen bar det av hem till min goa säng och tv-tittande (:

Hoj oj , nu rullade tiden . Bäst att kila (: 
Pusspuss ♥

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0