14 December

Heej hjärtan (:
Hoppas allt är kalas denna 3.dje advent 2008 ! Här är allt tröttert men bra . Dagen har spenderats med Famå , blev först en runda till pallet & sen massa julshopping på A6 .
Fick mig de saknande byxorna till min gosiga mysdräkt , så nu har jag hela paketet (: Blev också ett par mys tofflor ( grymt gos btw ) & även ett litet smycket . . .
Great !
Sen blev det lunch på Ikea med Famå , Pallet , Pappi & Mammi , även Fastrut kom förbi en sväng . Massa kalas faktiskt !
Hann även ta ett par ord med lilla Linda , väldigt söt flicka må jag säga :) hhihihi !
Efter det drog vi oss hem & tittade på reprisen av Idol , jag vet inte riktigt vad jag tycker om det men Kevin vart ju bra även om han är en aning flamsig & Alice är ju alltid duktig !
Idol har inte vart min starka sida detta året direkt så jaja , nu är det över iallafall & grattis Kevin Borg :)
Vem tyckte ni sjöng låten bäst då ?

K E V I N  B O R G - W i t h   E v e r y   B i t   O f   M e
 

                               

A L I C E  S V E N S S O N - W i t h   E v e r y   B i t   O f  M e  




H e l g e n   s o m   g å t t  :
 
Fredag :
Japp , i fredags vart det ju fääst . Lilla Rebecca Johannesson fyllde ju hela 18 år i Torsdags . Och det skulle ju självklart firas . Först blev det massa för ferre at hennes place , sen en taggning till Centrum för stämpel & vidare till Amor för lite träff med pojkarna bus . På Amor blev det mest tjöt & skratt (: Alltid trevligt att träffa pojksen , & vidare på centrum vart det lite folk & ingen vidare musik . Men man kan ju ha kul ändå !
( Glömde kamera , så blev inga bilder alls tyvärr )
Grattis igen mitt Bus <3 Och hoppas Boxen kommer till användning (:

Lördag :
Blev det en tidig uppstigning för att möta sis på stan . Väl där drog jag mig till jobban för att få ledigt på lördag , så K ö p e n h a m n  here we come wiiiiiiiiiiiie :D
Japp sen blev det lite julklappsköpning & massa annat .
Och vidare hem för att skjutsa päronen till bowlingen . Och sen tillbaka hem för Julgodisbak . Ah shit , sätta mig & pallet i köket vart ju inte det bästa . Men efter x-antal timmars skratt var vi klara (:
Pallet fick också tvätta spisen , eller bakom spisen rättare sagt hahah !
Japp Japp kul vart det . Sen kom päronen hem , även Xet & Christer . Ah gamla gubbar de kan de också :)
<3 <3 <3

       

Neej nu ska jag banne mig titta på Oth , kan inte missa . För då blir jag galen haha !
Pusspuss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0