25 December

G O D  J U L ( i lite efterskott ) alla (:

Har verkligen inte hunnit skriva nått på länge , måste medge att jag nästan har glömt min blogg hahaa !
Ah iallafall efter typ 5 dagars stress är denna Julen nästan över . Känns nästan lite tradigt eftersom man har planerat och fixat typ 100 timmar och så försvinner allt på 5 min . . .

Ska börja från första början på det hela .

Fredagen :
Ja då vart det Julavslutning , som började lika bra som alltid med att skolans kör sjöng en truddelut i Aulan . Alla satt och gäspade och bara ville rymma typ ?
Men inte lika kata som det brukar vara (:
Sen gick en Angelica , Amanda , Elsa , Pernilla , Ivana , Camilla & Nicoline till Dal Baffo för lite eget firande. Massa god Pizza senare satt vi på Vasas och åt kladdis , LIVET mina vänner LIVET !
Sen bar det av till stan med en Elsa, blev dock inget vidare julklapps hittande men gos vart det (:
Sen blev det träning och vidare till Jobban för en helkväll med Malgot (: Fint gick allt och sen var det bara att bege sig hemåt. För på lördagen stod det uppgång kl.07:00 (:

 

Lördagen :
Började med tdig uppgång och sega päron som inte verkar vakna . Jag tog tag i kragen och gick upp iallafall (:
Sen vart det bara 3 timmars bilfärd och Köpenhamn var utanför dörren (:
Började med ett stopp på hotellet vidare till stan för 6 timmars shopping :) Massa affärer senare och en storm blev det tillslut en vinterjacka och ett par efterlängtade Uggs (:
Sen bär det av till Tivoli , massa jullampor, julmusik och massa julpynt . Jag trivdes japp :) Blev massa provhattning , ätande och skrattande :)
Så kvällen var hel lysande :)

                 



Söndagen:
Då blev det bilfärd återigen, denna gången dock till tråkiga Jönköping. Men men , man ska väl inte klaga !
Söndagen blev en shoppingdag , i panik letande efter Julklappar ! Fann massa fina grejer så det vart bra bra bra :)
Sen bar det av hem till Julgodis och soffan !

Måndag :
Hela dagen gick åt borta på Torpa . Massa julmat lagades till den efterlängtade Julafton. Massa julmusik och annat gott så vart det himlans trevligt faktiskt :)
Sen bar det av till A6 återigen för julklappar :)

 

Tisdagen:
Först stan i panik om att hitta julkläder, blev en hel del andra kläder också men till Jul blev det min efterlängtade kläning på Vila :)
Söt så !
Sen blev det en heldag återigen på Jobban , denna gång med Pallet . Inte så himla roligt när en typ 3 åring spyr över hela affären. Hej kom och Hjälp japp !
Men det vart bara att ta på sig gummihandskarna och moppen. Dock är jag alldelles för mesig så det blev Alec:s sysselstättning !
USCH !
Sen bar det av hem för att klä gran och slå in paket i ca 5 timmar :) Men det var en gosig dag allt :)

Onsdag :
Även kallad Julafton. Ja kändes gjorde det ju inte iallafall, helt grönt och snuskigt ute, vilket man hade räknat med men ändå !
Det blev en grön jul borta på Torpa iallafall, massa släktingar och massa mat. Mer vet jag inte vad jag ska säga !
Helt okey jul , många fina paket :)
Mesta dels kläder och filmer , det finaste var Pallets paket. Ett otrligt fint halsband som jag så suktat efter :)
<3<3<3

 

Nej nu ska jag hjälpa Morsi , maten är på ingång ;D
PussPusss

Kommentarer
Postat av: Fridi

Sötnos.. vilka fina minnen jag fick från Köpenhamn nu ;) När ska vi ses stumpan? <3

2008-12-25 @ 23:12:16
URL: http://fridagrundstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Aaaaw jag vet gullet, vi var på samma gator o allt ! Massa mys . . .

Vi måste ses SNART ! Vart är du nånstanns ? <333

2008-12-26 @ 12:32:08
URL: http://adidia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0