27 December

Heejsan Smulor !

Hoppas allt är bra i höstkylan , ja för vinter är det banne mig inte !
Men men , nu vart det bara 4 dagar kvar på 2008 . Hoppas allas år har vart bättre än mitt , det har ju inte hänt så värst mycket om jag ska vara ärlig. Men lite minnen har jag allt ;D Hö Hö Hö, tssss !

Yes , nu är denna julen över också.

Juldagen blev ju inte som planerat direkt men jag & pling hade det utmärkt gos ändå. Allt började på en buss upp till Huskvarna ? Vet inte ens om det tillhör dit men det vart på vägen dit iallafall . Och efter lite snesteg av oss så kom vi fram iallafall. Kollade fel sida och åkte 4 busshållplatser för mycket , men men promenad är alltid kul :)

Sen väl uppe hos Thor vart det lite folk som bara satt, haah !
Sen drog det igång lite innan bussen tog oss ner till stan , som skulle tagit oss till Centrum men ack så fel det blev ;D Vakten ska jag komma ihåg , hans fula lilla tryne allt ( ja du hörde * ).
Sen blev det köning i ca 30 min till Amor , och därifrån lika fort igen.
Men sen blev det lite stämning hemma hos sis, det vart trevligt tills en viss liten fågel blajade upp hela lunchen och nej inte bara en gång.
Sen blev det fylletaxi hem med morsi, alltid gos säg.
Men tack för kvällen vänner ♥

Gotta show you , what mami bought for me ♥

 
Yes äntligen har min älskling kommit hem till mej ! Bästa julklappen jag lovar....
Puss på dej bästaste mamma ♥

Nu ska jag kolla film chicks.
Have it , PUSS ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0