30 December

Heeej Päron !

Snodde pappis eller rättare sagt min dator, medans Pallet har övertagit min tss. Laddat ner massa musik och taggat morgondagen allmänt , grrraw hope it's gonna be great (:
Blir ju först middag med Tutti, Mallan, Pling & Sessan uppe på Rosenlundet ;D Sen får vi se vart tåget bär av som sagt var.....
Idag har jag inte gjort mest , började morgonen med en tur upp till Tuttan för lite morgondagsplanering. Vilket kunde tagit 5 min men det vart så mycket gosigare att prata gamla minnen och massa typiska tjejproblem !
Sen bar det av till Willys för shopping , tyckte allt det vart lite mys och gå där och känna på vuxenlivet lite. Inget man gör varje dag , men snart bor man i sin egen lägenhet med massa stök & fix men esch frihet javisst :)
Sen blev det ett stopp där hemma för att äta lite och sen åka vidare till A6, för smart som man är så har jag besämmt dress för imon och självklart vart mina förväntningar utsålda :/ Så nu sitter jag rejält i skiten så att säga men men men morgondagens problem.
Hittade iallafall en svin fin svart tröja på Carlings, ett diadem på hm och en fin fin klänning på Gina ;D
Har även hunnit fixa min Ipod idag så tomorrow blir det stor dunk i bilen wiiiiie, aldrig mer cd-skivor som man tröttnar på!
Mihihi *

Och igår gjorde jag inte mest på dagen , skulle ju tränat men men passet vart inställt och det sög verkligen vänrlden.
Så det blev en fika med Sis och Malgot på Waynes , massa kladdkaka dock inte så mycket passande för mina smaklökar allt.
Men sen bar det av till Torpa för en dejt med mitt Bus. Fick leka lite frissör och allt haha, blev slingning och klippning ;D Hon blev fin den där Becca ;D
Sen blev det massa horoskop läsning , som jag allt tyckte kunde stämma ganska bra . Det brukar ju dras till en viss person, Becca knows, vilket det tyvärr gjordes igår med. Men man får ju leva med sina misstag eller hur ?
Mycket gos vart det <3

Neej nu ska jag gitta , har 2 nya filmer att se och de måste ses ikväll ;D
Nytt år om bara 28 timmar och 36 minuter, de ni njut nu så gott ni kan av 2008 och livet som 18år ;D
Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0