4 December

Heeejsan Bollar !

Jisses vad tiden tickar på , redan den 4.de idag (:
Bara si så där , jag vet inte 20 dagar kvar till Julafton . Wiie wiie . . . . Längtar faktiskt lite om jag ska vara ärlig (:
Har vart lite dött här på sistonde I know , men det är stört mycket nu förtillfället . Check för samhällsprovet idag iallafall , gick oväntat bra med tanke på att jag inte pluggade mer än 2h sammalagt kanske ?
Men aja nu är det bara MatteD nationella kvar och 3 andra inlämningar men sen är det  L O V :) :)
Som börjas med en familje tripp till Danmark , ooooh längta längta till det asså <3 På lördagen den 20 gittar vi från råtthålet . Känns verkligen O E R H Ö R T bra måtte jag säga !

Och för att ateckna lite så är det bara 7 dagar kvar tills Buset fyller , wie Grattis till henne <3 Då blir det massa party och massa gooos vett ja (:
Och på lördag viskade en liten fågel till mig att lilla Malgot blir 21 , hihi gratts till henne med & då blir det sååklart massa fääst <3 hihihi !

Neej nu ska jag vara tråk på direkten , för matten boken ja den öppnas ju inte av sig själv :)
Klar med min fräschning av bloggen med , känns ganska okey :) Enjoy peps !
Pusssssskönor ♥

Baby all I want for christmas is Y O U .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0