Onsdag

Yeees, min nya älskling . Snart är den min , bara min (: Längtar lite , haha mobbat jag vet !
Men that's mee , woho !
Den gör sig inte så bra på bild , men det ska vi fixa lite på ! Helt amazing lixom . . . .

TODAY :
Dagen har iallafall vart helt jaa som de brukar vara . Morgonen blev ju som sagt förstörd utav NP . Men det är ju bara och ta det , får bli ett senare problem . 

Ikväll bär det av till Elli Pling , för lite spel och sånt . För att " fira " , aldrig mer matte var det ju ? 
Haha jaja ! 
Jag & sis drog oss bort till Subban innan , som alltid . Gav Maria hennes något försenade paket .  
En liten mysig underklädesdress kan man väl kalla det , hoppas hon gillade den !
Tyckte den vart söt iallafall (:

Japp japp , imon är det ledigt också , himlans gos med Resurs ;D
Då blir det lite sellis med Sis & lite shopping shopping .
Inte för att jag behöver mer kläder enligt morsi men man kan aldrig ha för mycket . Va precis så jag vågade visa kjolen som jag inhandlade tidigare idag . Söt liten bomullskjol i svart från Gina , vart annars lix ? ;D

Neej nu kanske bilen ska föra mej hem till Pling . Time to gooo !
Pussss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0