10 Juli

Va ni på Kfum eller ?! Haha jaa det var ju inte jätte mycket och ha . Men Oscar och hans gäng var klart bäst :) Yeeeaaaj så bra så :)
Efter det blev det en snabbis till Sub , farsgubben va hungrig ! Klart jag fixar macka då lix :) hahah !

Usch mår piss illa , tror det kanske beror på att jag har sovit bort mitt liv NOT !
Men det går nog över , det måste det ! För nu måste jag börja packa . Jag vet , alltid ute i sista sekunden ! Men esch då , bara jag får med mej lite kläder :)

Jaaaap , imon så bär det av ! Hejdå Sverige och bonjour France :) Jaa eller Guten tag först och främst ! Ska ju trotts allt stanna bland de snygga tyskarna en natt , ho ho ho :)
Jaja , kalas blir det nog !
Snart kommer sis med , vi ska dela sänghalva inatt ! Kunde haft en lite mindre säng så hade de nog blivit kalas ! Hahah . Neej va jag klagar , ska sluta med de :) ( Nån gång ) !
 
Bäst och sätta fart nu resväskan möglar eller bara redo att bli proppad ! Kanske dags och sätta fart , har ju trotts allt inte ens börjat :)
Men ni får ha de bäst här hemma , alla som jag känner :) Och sakna nu inte ihjäl er efter mej , hahah !

CIAO MINA ÄLSKADE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0