21 Juli

There's no place like home <3

Neej jag kan inte beskriva hur skönt det var att komma hem ! 180 mil på 16 timmar , naaej inget för mig som inte ens kan sitta still i skolbänken 5 minuter
* pust * . . .

Yeeej Yeeej , nu är jag iallafall hemma :) Semestern har väl vart okey , inte mycket till solande och badande bara :( Det var ju det jag hade sett fram emot ! Men det blev en hel del check på allt annat :)
och kan inte klaga på att Paris var tråkigt , haha låt mig säga att Disney Land är inte bara för småbarn ! Jisses , det var sjukt sicka bergbanor dem hade !
Där kan man snacka om fart ! Kan ju säga att dem gillar loopar, mörker och förbannat snabba banor ! Det värsta var att banorna var inomhus , så man hade ingen aning om vad man gav sig in på förrens man började åka ! Gaaaad , och jag som är livrädd för loopar , men det var bara bita ihop och skrika järnet . Trodde nästan att stackarns morsi blev döv där ett tag :) Hahah , har ju ingen fobi för loopar längre iallafall :) 

Ah men annars är det över gott och vara hemma . Blir dock inte långvarit , för förhoppningsvis så blir det Öland med Buset nästa vecka och veckan efter det tar flyget mig och töserna till Turkey :) Second time this year , och 5 gången totalt :) Aaaah , skylle på värmen inte turkarna :) Hahah !
Öland Öland Öland först :) Har en hel del att ta igen vill jag lova :) Så nu har jag bestämt att vi ska åka , så bara de så :)

Hoppas allt har vart bra här hemma när jag var borta , tvekar inte på nått annat :)
Kanskse ska dra mig mot sängen , har ju trots allt inte sovit sen 08:00 igår morse ! Ah nickade till nån gång i bilen , men hey inte direkt skönhetssömn där ne !
Måste vara utvilad , för imon bär det av till Ullared :) Yes , jag och pallet på en heldag ! Undra hur de kommer sluta ?! :P Ska vi nog lösa :)

Hihih och på fredag är det firning av sis , food på China Palace ! Mums :) Och sen fick jag ett lockande erbjudade om lördagen av min Iwikiwi med ! Ah får se , får se ! Det skulle faktiskt vara kul :)

Neej nu ropar kudden :)
Ha de bäst hjärtan ♥






     

 

 



Orkar inte lägga upp mer bilder , haha kan inte plocka bland alla ! Fanns 600 och välja mellan , men kan slänga in en och annan nån annan gång :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0