26 Juli

Halli Hallå I Hallonbusken !

Mhm , jaa man mådde ju som man förtjänade när man vaknade imorse haha ! Så det var ju inte mycket och gnälla över ! Men upp kom jag till slut iallafall :)

Sjukt vilken kväll det var igår asså ! Min smarta mor höll på och förstöra kvällens planer där ett tag men det fixade jag allt till :) Jag och Pallet hade 20 min på oss att duscha och göra iordning oss ! Eftersom vi hade bokat bord på Twin vid halv 7 . Men min kära lilla syster skulle ju hålla på och käfta emot så hon höll på och förstöra sin egna överraskning fest haha ! Men med en massa bortförklaringar och påhitt så fick jag med henne till Malgot :)
Där väntade hon och Elin på oss , dem hade dekorerat med massa ballonger och allt :)

Sen gick Jag , Elin , Alec , Maria och Ticcen till Twin , åt lite , pratade massa , skrattade lite :) Hihi det var väldigt mys måste jag säga :)
Sen blev det kalasfest hos Maria ! Där den hemliga gästen , nämligen Linda dök upp . Höhö :)
Sen drog vi oss mot Centan och shakade rumpan av så att säga :)
Hihihi kvällen höjdpunkt var att Ticcen kom in :) WIE !
Det var ju hennes födelsedag trotts allt :) Hihi !

Jaaa sen blev det donken och en natt runda med Calle Balle :)
Och nu , ja nu sitter jag här och ska kila till min syster :) Så ha de finast !

Piccs kommer sen när jag har fått min kamera :)

PUSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0