28 Juli

God Kväll Bollar :)


Buset har precis lämnat mig ! * Snyft *
Men det var en kul kväll , jag tog mitt första dopp för året i vättern :D Galet va gott det var , wiiie :)
Sen slängde vi ihop 2 remix skivor :) Som ska med till Turkarna :)
Vissa kommer nog inte digga dock ;D hahah !

Annars har dagen vart bra , solat , haft släkten på kalas ( För sis ) ! Jaa lugn och skön dag :)
Imon blir det först bad och sol och sen en hel dag med Ticchjärtat :) MYS !





   





   

       

 

     

   


Piccsen sen i Fredags ! 
Ingen har sagt att vi är normala :) 
Tycker sjukt mycket om mina töser
<3

GOD NATT ♥
 

Kommentarer
Postat av: Linda

åååh dessa bilder vill jag haaa !! De måste ja få på nått vis ! höhö :)

2008-07-29 @ 11:14:38
URL: http://klyver.blogg.se/
Postat av: Anonym

Klart , du kan fråga Malgot eller Alec om mitt usb ! Alla bilderna ligger där , så kan du föra över de bara ;) hihih

2008-07-30 @ 11:26:14
URL: http://adidia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0