29 Juli


Hoppas allt är kalas med er i sommarvärmen :) Här är det finemang :)
Var nyss och hämtade ut Ölandsbiljetterna , ho ho ho :) Galet i löken vad jag längtar ! Kommer bli sjukt mys med en campingtripp :)
Kul bara att det ska bli sämre väder på fredag , och vi åker på lörda :( Men det ska nog funka det med !
Kirra en camping med först haha , frågan e ju bara hur vi ska få upp ett tält ! Good Luck lix !
LÄNGTAR iallafall <3

Hoppas ni har haft en kalas dag också :)



Gårdagen :

Så var Ticcen hos mig , vi rände runt på stan först , sen tjockade vi i oss Mackmakeriet , sen hälsa vi på Pallet och Malgot på piren och sen blev det bio med busälskot och Lina :)
Vi kollade på Mamma Mia , och jag säger bara det - SJUKT BRA ! Den är ett måste och se , så gör det :)

Mamma Mia :)

Det var en mycket mysig kväll töser , även om vi blev tillsagda
( Skrikna åt rättare sagt ) HAHAH !

Neeej nu måste jag kila , ska fika med min Iwikiwiboll snart <3

PUSS♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0