3 Juli

Osså var det torsdag igen då !
Dagen har vart fiin , började med en lekdejt med sis <3 Hur mys som helst .
Sen drog vi oss ner till stan , checkade läget lite :) Grymt tråk , bara samma gamla vanliga affärerna ! Daah !
Nu vill vi ha nytt , jaap :)

Sen kilade vi och mötte upp en pigg Malgot , hihi fint :) Och de 3 subborna gick till Piren och smaskade på en glass .
Sen blev det en extremt jobbig dag på jobbet , usch usch för folk ! Sub = Folkhatare, ledsen och behöva säga det men jag har blivit en folkhatare ! Tsss .  . . . .

Och nu , jag nu sitter jag här . Snackar lite blaja på msn , mycket planer inför imon :D
Då blir det Subfest med Subborna <3 Mmmm slå det ni , tapas och en vild fääst haha ! Bara en sak som kan få kvällen imon och bli bättre , jaap ! En Malgot som bällar hahah , se om hon står upp till sitt lovord ;) haha

Fuck , hoppas jag har nått och fira imon med . Det måste ju gå nu , jaa annars lägger jag ner . Så är det bara .

Men tjarå folket ♥









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0