5 Juli

Tjooooli på er !

Hoppas allt är bra med er ! Här är det hest värre . Va ju lite smått sjuk igår och det blev ju inte bättre . Fram mot kvällens slut gick jag på de sista tonerna . Lät som en gräsklippare typ ?! Jaa blev en hel del skrikade , men hey det är okey nu . Orka lägga energi på er 2 nollor ?! Hoppas ni blir lyckliga , för jag vill aldrig mer se er :)

Kvällen igår va ändå helt okey , sjukt kul för ferre :) Hahah , älskar er mina subbor <3
Ja vi partajade lite hos Malgot , sen blev det Centrum :) Ja sjuk kväll och en Angelica på hel varv . Shit har nog aldrig vart så förbannat sur , men det kändes bättre när jag fick bitcha av mej lite !
Träffade lilla Iwikiwi ute , hon är bra och jag tycker mycket om henne <3 Hon ställer alltid upp , och de tackar jag för :)


Först ska jag slänga in några bilder och sen gå och försöka få fram min röst igen , fortfarnade borta :)
6 Dagar kvar nu , countdown :)


Men tjaaarååå




   

   
     
 

         

<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

Maria jag vet att du kommer hata mej för bilderna , men fanns banne mej inte många på dej !

Kommentarer
Postat av: malgot

haha mer på mig nästa gång föffan.. orka att ni mobbar ur mig ;) puss

2008-07-05 @ 22:14:11
URL: http://malgot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0