9 Juli




Ticcen och Jag , vi är goda vänner . Lika men ändå olika ! 
Dubdubiduuuu !




Kvällen har vart kalas bra :) Började lite lugnt med hårfärning och film check :) Kollade på good luck chuck , haha galet ! Kolla på den , höll på och dö av skratt ! Mmm den va fin :)

Sen blev vi upphämtade av Mr.D , åkte till honom men Knut och Tobbe ( tror jag allt ) och kollade lite på en tråkig film :) Hahah kul att vi såg den fastän det satt en lite pojk i hörnet och visste hur dålig den va . Tror han retades bara för att vi tog filmen fastän han inte ville se den ;D Clever :) 
Jaa J:et hade tur han missade den iallfall , höhö !  Efter den satt vi mest och flummade lite !
Mjaa kvällen va bra pojks ! Taccccccccck :D

Och nu , ja jag sitter här och klickar ! Medans Ticcen snarkar loss :) Men hon ska ju jobba imon med så jag låter henne vara :)

Njaa imorgon , eller rättare sagt idag blir det Party :) Wiiiie Buset :)
Hade så bra , måste få lite sömn kanske ?! :) Hahah
Pussssss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0