Onsdag

Usch , såhär dåligt har jag inte mått på länge :(
Shit , det bara kom som ett blixtnedslag . Snorig , halsont och skakar för att det är så sjukt kallt ! Varmaste dagen på länge , och då , då fryser jag ?! Hur weird är inte det på en skala lix !

Förbannat också , jag som skulle plugga teo hela kväll . Nu får det bli sängen för hela slanten . Pallar inte !
Oh jag vill inte va sjuk nu , va jobbigt allt blev.....Neep nu ska jag sätta i mej hela glasspaketet och hoppas de gottar sej rejält ibland halsmandlarna . För imon ska jag på dejt med Malgot och sis , piren och massa mys juh !

Pusss ♥




        

 

Här har ni pic'sen från gårdagens sleepover by the way ! 
Veni , Vidi , Vici ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0