Tisdag

Har precis fikat med mitt kiwiälsk<3 Känns som om vi inte har setts på hundra år ! Där av hade vi timmar att pratat igen , båda lika tjattriga med :) Hahah sjukt gos :)
Dem fick praktiskt taget släpa ut oss , men det är okey för personalen gillade oss ^^ Hahah !

Iwikiwi hon har stora planer för framtiden hon , ska försöka hjälpa dej på traven din söte ;) Var beredd på sms spamm bara :) Hahah !
Jaa sen lämnade hon mig för Mr:Hot :)
Och nu sitter jag här och lyssnar på Miss Li och kollar förtvivlat efter camping ! Snälla om någon vet en bra camping i Borgholm så säg till mig :) Min nerver börjar ta slut nämligen ;D

Neeej nu ska jag tönta mig på msn . fick visst mig en blind date ( ?! ) . Jobbigt läge !
Yeeeeees , sånt är livet !

Pusssss / A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0