8 Juli

Haalo Dolls :)

Hoppas allt är bra med er stjärtebarn . Här är det kalas :) Lite hest fortfarande men va gör de lixom ?!
Tisdag idag , man vet ju knappt vilken dag det är längre ! HIhi , men det är ju gos det med !

Dagens planer :
- Köra
- Träffa Ticcälsk
- Movie & Sleepover
Jaa vi gör det vi är bäst på , slappa :) haha får väl se hur kvällen blir !  Det vet man aldrig med oss , vi planerar aldrig nåt men ändå händer de massa :)



Yesterday :

Jaa igår hade jag dejt med Pling först , vi letade födelsedagspaket ( bara 2 månader försent ) men bättre sent är aldrig ?! Yeees !
Efter det sprang jag upp till Sis , lurade med henne hem . Men hon var glad ändå :) Vi tog en promenix till Maxi , där jag tog en lite paus hos BeccaBus . Trevligt som alltid :) Imon är det hennes dag förresten , det ska bli jätte gos <3
Sen drog vi oss hem igen , Pallet åt och jag drog historier . Herregud , jag va lite lagom trött och då blev allt hur kul som helst verkligen :) Sis va inte mycket bättre herself , kunde tro vi hade sniffat nått ! Hahha !
- Otto Dalin här !
- Vart Lödöden ?! Esch strunta i honom han är bara lite kort i rocken !
HAHA !

Sen kom Ticcen en sväng och vi drog bort till Piren och Dalbaffo :) Där befann sej Ramsin , Daniel , Jeff , Martin , Emil och Ossi ( tror inte jag glömde nån nu , sorry isåfall ) :)
Vi åt en bit och firade Ramsin lite , som fyllde i söndags :)
Ah och sen hängde jag lite på jobbet , kan man ju aldrig få nog av haha ! Naaej va fakiskt tvungen och prata lite hemlisar med Malgot och Äjlin . Nu är allt klappat och klart iallafall :)

Imon blir det Buset för hela slanten och en hel del packning . För på fredag avgår bilen 05:00 YEES :)
Längti Längti <3

Neej nu blir det en dusch .
Pusspåkinden ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0