10 Juli

Heejsan Sötbarn !

Yees , torsdag och allt . Usch så mycket jag måste hinna med innan imon ! Packa , lägga över musik , kolla Ossis show , packa lite till . . .
Jaja , det ska nog ordna sej :)

Gårdagen by the way var stört skön :) Började med lite skrammel i kistan , Tacccco blev det :) Och flöt på med sing star och massa gos !
Till en början var vi ett tjejgäng , Jag , Becca , Carro , Amanda , Julia , Lisa , Elli och Sessan ( en liten söt Lina med , som kom senare :) )  . Sen hälsade Decha , Knut och Ruben på :) Trevligt värre faktiskt , vi satt mest ute och hängde :)
Sen kom även några underbara oinbjudna , jaa vad ska man kalla dem ?! Allt utom normala iallfall och förstörde typ hela kvällen ! Men det är väl så när man inte har nått innanför pannbenet ?! YEES !

Men men , vi klarade oss ur krisen och hade lite tjejgos i soffan ;) hahah !
Sen när alla dragit sej hemmåt kurade jag och Carro ner oss i våra sängar och snackade massa killgojs , buset satt sååklart med oss också :) Kul att det finns nån som är så sjukt lik en själv när de gäller killar :) Hhihi , det var mycket gos måste jag säga :) Tur att man inte är ensam om och va lite knas :)

Neej nu ska jag slänga mej i duschen , Ticcen är på ingång :)
Vi ska tagga Oscars spelning , 18:00 Kfum ! Don't miss it :)


CIAO ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0