17 Juni

Hjälp Hjälp !

Denna eviga fotboll , vad är grejen lix ?! Inget för Angelicas ögon , okey jag erkänner kanske slänger en blick då och då när Sverige spelar . Och när Cristiano Ronaldo är på plan , då blir de inga slängda blickar då är båda ögonen med , ALL DAY LONG :)
Hihihi ! Men annars är jag inte med va de gäller fotboll .
Ash * suck *

Kollade sååklart Gossip innan , hur bra är inte de ?!  Man vill bara ha deras kläder , oh ge mig ! Ska nog rensa lite i mina 4 garderober och fylla på nytt :) Blir nog Mami glad , javisst (a) . . . Vadå jag är ju tjej , det är normalt med shooping beroende då :)

Idag Idag , jaa va finns det och säga . Har suttit med min teori , sen så blev det en härlig träning på Friskan , As I said . Och nu sitter jag här och ugglar , kanske borde ta tag och fixa iite ! Finns ju alltid nåt och göra :)

Jaaa juste , va ska folket göra på midsommar då ?! Bara 3 dagar kvar juh !
Själv tycker jag att den dagen blir mer och mer överskattad , alla blir bara hysteriska över vad dem ska göra och vilken fest dem ska på !
Detta året ska jag gå emot strömmen och va jätte tråkig ! Ska chilla me La Familia , kanske blir en lite tripp ! All up to dady , om han kan få hem sitt skånska tryne vill säga :)
Annars lär jag avlida här hemma . . . . .

Ah nej nu måste de hända saker , jag får ju spelet . Hitlills har de vart de lugnaste sommarlovet EVER ! Är det jag som har blivit gammal eller har allt blivit tråk ?! ;P
Hoppas de changar snart , för jag gillar verkligen inte när allt är såhär dött . Sommarlov kan va rätt dumma ibland , klart de e skönt och få sova hur länge som helst och bara gosa . Men samtidigt är de för lugnt , alla bara reser bort , eller jobbar blää . Längtar tills vi ska ut och fara , ha lite myror i brallan så att säga :) tssss då vill jag lova , då trivs jag . Men än så länge , TRÅK !
Saknar partaj livet , så nu jädrans . Lovade att jag skulle ta de lugnt framöver , men heey ska de fortsätta såhär så finns de ju inte en chans . Har en tendens att skämma ut mej och göra allt till kaos men hellre det än att sitta hemma på Kålgården . . . Tokan is back , eller snart iaf . Då ses vi på dansgolven igen,  för sitta hemma och uggla det passar inte mej . Tjoooho .

Men som sagt var soon , haha för nu ska jag krypa ner i mitt duntäcke med min teobok och en film :)
Glass hade ju inte vart helt fel , får dra me sis till Maxi imon och kirra de ;D

See ya darlos <3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0