00:28

Go Kväller , alla som jag känner !

Snabb uppdatering om dagen som gått , för imon blir det tidig uppgång . Angelica ska jobba med Helena och Sam , yees . Ser sååå fram emot det , Jippppi !

Dagen började ju med en lekdate med Ticcen . Först kilade vi bort till Torpa , och till Noir , som förövrigt är min nya favo affär . Dit måste ni , gaaaaaalet :)
Sen drog vi oss ner mot Staden och Malmborgs , där gojjade vi och mumsade lite :) Mycket mysig dag , tack hjärtat , har saknat dej ♥

Sen blev det jobbet , finns väl inte så mycket mer att säga . Fick fin besök av pojkarna , de va gos . Som förövrigt ska till Halmstad imon , inte avundsdjuk alls , nejdå ;)

Sen blev det en nattpromenix med Buset . Blev krokarna borta på Torpa igen , haha jaap trivs där ! Va och kollade på gamla huset på Gränsgatan , saknar de såå mycket ! Usch vill nästan flytta tillbaka . Mitt hjärta finns på Torpa , haha !

Jaap och nu sitter jag här , med tandbortsen i högsta hugg .
Är redo för beden nu , gaddarna är färdig polerade :)

Nu vill jag ha fredag , Pallet , Malgot , Äjlin och en sjukt go kväll :)
Have it , CIAO ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0