20 Juni

Glad Midsommar på er alla :)

Jaap , fortfarande återstår de 27 minuter kvar på Midsommarafton 2008 :) Dagen har vart ganska fullspeckad från de att jag gick upp :)
Allt från shooping till den tradtionella midsommarmiddagen :) Dagen/kvällen blev faktiskt ganska lyckad ändå ! Hade ja inte förväntat mej nej ! Tack till Chrille , shit säger jag bara , att en person kan få en att skratta så . De gillar vi starkt , keep on with it :)

Jaaop , jag , mami , farsgubben och självklart lille Chrille ( även känd som mördarn , ingen kommentar där :) ) slängde i oss en helt ordanary midsommarlunch , sillen , potaten och självklart nubben :) Blev dock inga goa lovsånger ! Thank you !

Och vad stod på schemat om inte Bowling ( Nitendo Wii Bowling dock )  , efter maten . Chrillet e ju som galen i de !
 Gamblades en del , och vanns en del ! FINT !

Sen fick jag min vilja igenom och kortleken kom fram . Ännu mer spel och denna gången hovade jag in storkovan , även om jag kom sist ! Hahah men ja har en generös pappi så vinsten gick till den största förloraren , nämligen MOI !

Och nu sitter jag återigen här och mår fruktansvärt illa av all mat , vill inte se nån mer på några dagar TACK !
Ska ta löpet de första jag gör imon , så kommer allt kännas bättre :)
Nej nu vet jag inte va ja ska ta mej till , men nåt lär väl ske :) hihihi !

Ha en bäst forstsatt midsommar änglar , PUSS ♥
( Bilder kan komma imon ;D )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0