25 Juni

God Morgon Söton !

Hoppas allt är på topp med er , och att ni har ett bra sommarluuuv :)
Njaa mitt har vart okey so far , men det är ju långt kvar :) Idag har jag en fullbokad dag iallafall . Ticcen , jobban , buset , sängen :)

Jag har precis fixat mej lite inför min lekdag med Ticcen , som anländer om cirkus en timma :) Blir mys , har inte träffat henne på LÄNGE ! Väldans tråk .
Vet inte va de blir för planer , de e lite oklara fortfarande :) Men det är okey , vi finner nog alltid något !

Kul att man vaknade vid 05:55 imorse , svin pigg . Hahha dessutom var de sjukt ljust ute så när min mor åkte till jobbet så sprang ja över till hennes bed , hon har mörkläggningsgardiner nämligen :)
Men icke hjälpte de , men men ! Satte på Dirty Dancing och glottade på den istället . Och ja filmen kanske e 100 år gammal men den är fortfarnade 100 gånger bättre än de flesta filmerna . Så de så :)

Jaa , neej men nu kanske man borde fixa de sista innan playdaten kommer ?!
Ha en bäst dag hun's , PUWS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0