27 Juni

Hejsan sötsaker !


Galet , det regnar inte ute idag ! Hahaha shet sjukt ju !

Men dagen är ju inte över än , så ska inte säga

för mycket : )


Så happy att det inte regnade idag när jag skulle slira

omkring på halkbanan ! Jissen , det va bland det roligaste jag har gjort typ !

Hahha kan erkänna att pulsen låg på 1000 när vi skulle sätta oss i bilarna . Så många gånger har man ju inte

suttit bakom ratten helt själv  .

Började med att köra över hala backrön och slirriga svängar . Började bra i 50km , men sen när man skulle gasa upp i 55 blev det överkörning av 2 st gående och en frontalkrock med en lastbil ( Ooops )

Det är verkligen helt sjukt att så mycket kan hända på bara 5 km mera , skrämmande faktiskt !


Sen var det dags att panikbromsa , haha de gillade jag . Gasa upp i cirkus 70 och tvärnita , yeaaj !

Lät som man kvaddade hela bilen , men det va visst abs bromsarna som gjorde så de lät så !

Och gissa vem som prickade rätt på båda bromssträckorna ?! Aha aha aha , moi :) Klockrent , haha ibland så kan jag ;D

Sen var det fika time , en frall och en sprite !


Meeenh aah det va de hela . Skoj skoj skoj , allt jag kan säga . Så nu vet

ni de , så slipper ni oroa er : )

För det var enbart kul mihihihi *


Nu ska jag snart gitta till jobban för en helkväll med Sj !
Och förbereda mej för att sedan partaja loss , wiiiiiiiiiie ;D


Ha en bra Friday zoetar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0