28 Juni

HalliHallo :)

Hoppas allt är bra med er såhär på morgonkvisten . Kan jag inte säga att det är med mej , nooo ! Känns aningen sen gårdagen , fyy för dessa dagar ! Men ändå sitter man här nästan varje vecka likadan , undra varför ?!

Jaaa lite kort om gårdagen , som var sjukt sjukt kul by the way :) Först så taggade vi till det ordentligt hos sis , de bjöds på mumsiga drinkar , hemgjorda av Malgot . Varm/Kall äppelpaj tror jag hon kallade den ?! Haha jaa den smakade äpplekaka iallafall .
Sen drog vi oss bort mot Centan , där en speckad kväll väntade :) Jag sprang på min PervoPilla med <3 Oh va roligt det var att se henne . Blev även där en hel del shakande :)
Sprang även på gamla godingar som Danijela , Ivan , MrF , Iwikiwi
( förlåt om jag glömde nån )  :) Trevligt värre faktistk . Träffade även mina små töser utanför , hihihi ! * 
Oh sån himla osis att jag missar kvällens höjdpunkt . Malgot i en slowmotion bell i trappan , studsandes ner på rumpan . Hahah hade jag kunnat leva på länge annars ;D 
Sen drog sej jag och Malgot till gyllene M:et såååklart , blev lite att mumsa på ! Mmm sen va kvällen slut för oss , men det var en ruskigt bra kväll :) 

Och ikväll blir det Ticcen efter Jobban :)

Neeej nu ska jag och min feting bakfylla släpa oss till Jobbet . Ha en bäst dag .

PUSSS  ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0