29 Juni

Hejsan sötbarn !

Jaha då var det söndag igen , regnig och dan . Förvånad , naaej inte speciellt :)

Har precis vart och fikat med Tutti & Frutti på Claras <3 Mmm det var mys och träffa dem ! Jaa vi gjorde väl inte överdrivet mycket , tjattrade och sa farväl till Frutti . Som förövrigt ska till Greece imon , hihihi så fusk . Nej men vem vill åka ifrån Sverige ?! Nesch gos när de regnar ju , slipper man ju svettas och ha sej tsss .
Hoppas du får de kalas bra min prinsessa , har svårt och tro nåt annat :)

Jaa och nu , nu sitter jag här och klickar på datorn .
Haha by the way , om ni vill lyssna på en sjukt störd låt så ladda ner : Dj Tune - Bag In Da Box .
( Bag in box och thailändska pojkar , tralalalala ) . Ah sjuk är den , lyssna lyssna lyssna :) Måste säga världens bästa kommentar till låten också , den är tillägnade min mooor :
Alec - Mammi : Undra varför de sjunger om just Thailändska pojkar ?!
Mammi - Men Alec , det är ju inne med Asiatiska flick/pojkvänner nu !
Hahaha snacka om att jag dör , mammi du är bäst <3



Lördagen :

Kan ju dra en kortis om gårdagen när jag ändå är i farten :)
Efter jobban så kom Elspälsk till mej , fixade lite , åt lite , sminkad lite tsss ( eller jag rättare sagt ) . Sen drog vi oss till bussen och mötte upp snyggtutt ! Sen landade vi på landet , där en liten bil med 3 flicks hämtade oss . Vi knökade in oss i bilen och gasade till Ticcen :)
Där blev det först lite coctailparty och slutade med , med andra ord ( ett spel ) ! Vilket jag och Tutti vann , heeey status ( eller så ) :) Sen blev det en busigkörning till bussen , gör väl inget om man kör på fel sida ?! Hahah , vi överlevde iallafall :)
Sen blev vi en flicka kort , så jag , Tutti , Ticcen , Vick och Sara skulle vi dra oss till Torpa . Vissa sprang andra tog bussen , vissa va smartare än andra med andra ord :) Hihih *
Väl borta på Torpa blev det en liten runda och sen åka med bussen tillbaka till stan igen , eller rättare sagt hem :)
Blev en väldigt gos kväll måste jag säga :) Alltid kul och träffa nytt folk hihi !

Hahah förresten , jag och min syster har fått nya smeknamn . Vi är från och med i fredags B1 och B2 :) Malgots otroliga fynd , hahaha ! Och Pallet är inte så dum , B1 och B2 står inte för Banan 1 och 2 utan för Barn 1 och 2 ;D Haha de ni , slå den så är ni ruggiga ;) HAHAH !

Njaaa , naaaej nu ska jag nog dra fram en sliten movie och gosa ner mej i soffan :)

PUSSSSS ♥

Kommentarer
Postat av: Fridiie

Åhh tack hjärtat! men heey.. de ska bli bra väder här hemma med ju ;)

2008-06-29 @ 23:25:13
Postat av: malgot

hahaha nee BANAN 1 och 2 föffan.. hahaha

2008-06-30 @ 12:35:33
URL: http://malgot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0