Måndag

Hejsan Pärlbollar !

Kom nyss på att jag lovade mina töser igår att jag skulle förklara varför jag heter just Adidia på min blogg . Jo såhär är det då , jag har verkligen sämst fantasi . Så satt jag och grubblade lite över tänkbara bloggnamn . Och då kom jag och tänka på när min favo kusin Niclas var en jätte liten plutt kunde han inte uttala mitt namn så då sa han alltid Adidia . Och då tyckte jag de var tok nog för mej , så då blev det de som bloggnamn . Jaap så nu vet alla :) haha !

Sitter här och proppar magen full , för snart måste jag kila . Ska förbi stan innan jag börjar jobba :) Försöker komma över min fobi att gå själv på stan , och jag måste erkänna att det går helt okey :)
Måste inhandla e kjol , ifos så känns det lite onödigt när man tittar ut . Men man kan ju aldrig få nog av kläder :)
Inhandlade 3 par nya skor igår förresten , jag va nöjd men mina fötter höll inte riktigt med . Får köpa på mej ett dussin med compede mihihi !
Byade en myströja och ett linne på bik bok med , värsta rean där :) Vet inte riktigt var jag ska göra av alla kläder bara , men får väl rensa en dag igen !

Kom och tänka på att det bara är 11 dagar kvar tills vi åker till France :) Gos att hela familia ska med , det var inte igår asså :) Mihihih <3
Dueaville soon we come !

Neeep nu ska jag föna frillan och fixa lite :) Ha en underbar dag .

Pussssss ♥







Du är den bästa , vet inte vad jag skulle göra utan dej :)
Älskar dej mest ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0