Måndag

Hej Hopp Söttoffsar :)

Cashiiiing , på onsdag är det löning DE NI :) Så imon blir det ett jätte tag ner till Staden och shoppa av mej hälften . Eller njaa kanske inte , mycket iallafall . Har shoppingpanik som alltid , men de e kul :D

Kanske borde spara en slant till semestern med , men hey de e ett senare promblem :)
Har precis vart och jobbat min första dag på LÄNGE . Det va faktiskt kul , Elin är ju en kul prick så de är svårt att bli nått annat :)
Och gissa om våra största stammisar Pallet och Malgot tittade förbi ?! YES <3
Hahha roliga prickar de med !

Och nu , ja nu sitter jag och väntar på att Buset ska komma med bussen ! Vi ska lekdejt ikväll , löve it <3 Vi ska försöka och fixa våra Ölands planer med , mohahha !
I slutet av Juli kommer vi , jaap . De har jag bestämmt , så de så :)

Njaa nu e de nog bäst att jag taggar till lite , e lite sleten där uppe .
Imorgon blir det en dejt med Sis och sen träning <3

Puss Puss Puss Puss Puss Puss Puss Puss Puss Puss Puss Puss Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0