16 Juni

Hejsan Sockersötar :)

Hoppas allt fortfarande är fint med er i detta regniga Sverige . Hahah bästa sommaren på 150 år , i min nöt ! Nooop lär ju bli botten detta året med  . Tur att man har en massa planerat :) hihih !

Jaao , kom precis hem från älskot :) Blev en myskväll som planerat ! Först så fick jag cykla som en dåre till Hemmakväll , klart att lilla jag har glömt och lämna in filmen , så vid 8 kom den infarande :P haha that's me !
Hos buset blev det först lite check på campingar , till Öland ! Dit ska vi såfort jag fått mitt körkort  , som lär bli när ?! :(
Jaja , efter att ha hittat en kalas bra , så visade jag mina skills med saxen och fixade frillen på bus :) hahah . Jaa de växer ju alltid ut om de ser förjävligt ut imon ! Efter det blev de en sväng till Preem som precis skulle stänga , men den söta killen va schysst o lät oss handla =)
Sen satt vi och smaskade på gamla June :) Vilka tider , kan ju säga att man fick lite återblickar :)
Och på tal om återblickar så kollade jag igenom min gamla mobbe , shiiit ! Va allt har ändrats på så kort tid , och helt sjukt att de har gått 2 år ! Gör nästan ont när jag läser sms från DIG , tanke på allt som hänt ! Innerst inne saknar jag nog dej ! </3 Vem vet vi kanske hade vart bra ihop !? Kommer nog aldrig få ett svar på de , men va gör man ?! Var ju dock jag som inte ville så får ju skylla mej själv , och jag e fortfarande ganska säker på min sak men men * suck *
Hoppas allt kan bli bra en dag och att vi kan va vänner iaf ! Höhöhöh
( in my dreams ) . . . . . . .

Sedan blev det en ordentlig cykeltur hem i regnet , Plingan ringde och höll mej sällis :)
Blir en liten dag med henne imon , KUWL :)

Tack för kvällen gumman , du är bäst <3

Nej nu ska jag sätta i en gammal vänner skiva och gosa mej ner i täcket !
Ha de bäst sötar , PUSS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0