Torsdag

Go Morron , Go Morron !

Uppe med tuppen ?! Hahah yes , det är jag iallafall . Hade gärna bytt med nån som ligger och har de varmt i sin säng :)
Usch morgon människa är jag inte längre , inte innan klockan halv 10 , för då är jag som en vandrande zoombie :)

Hoppas allt är fint med er !
Torsdag alla redan då , 2 veckor har gått på sista sommarlovet , kanske ever ! Börjar nästan få lite panik , klart som sjutton man vill stå där med sin studentmössa nu . Men va ska man göra efter ?! Nästan lite skrämmande tanke . Är ju trots allt lite skönt med skolan ändå , man har sin trygghet där juh ! Men de ska nog lösa sej , har ju alltid Sub annars , höhöhö !
Kankse blir Götet och danskompaniet ?!
Shit va coolt de skulle va , bara få dansa hela dagarna :) Mihiihhi !

Oj hjälp nu måste jag kila , jobbet kallar !
Helena och Sam väntar , höhöhö !

Ha de bäst Pärlor ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0