15 Juni

God förmiddag !

Hoppas allt är bra med er flicks och pojks . Här är de fint :)
Tyckte det va dags och börja skriva lite nu ! Hahhaa fattar fortfarande typ inte hur man gör , måste leta reda på lite hjälp , för jag e inte den mest tekniska !


Helgen : Ja helgen har vart helt okey , i fredags hade vi fin främmat på besök , Pallet va hemma :) Vi gjorde inte mest , satt och pratade gojja , va ju tvungen och berätta om skolavslutningen sååklart !
<3

Och igår va jag först på dop , lilla Sösslingen Simon . Ah man ville bara äta upp gullungen , stillsam var han med .
Sov genom hela grejen , lika väl som jag ! Asså jag och kyrkor , naaaej ingen bra kombination ! Hahha
Efter de blev de bio med BeccaBus :) Brudens bästa man , den va sjukt kul . Satt och skrattade konstant , de gillar vi :)
Sen drog vi oss hem och snackade lite om våra sommplaner , men de förblir vår hemlighet :)

Ja , och idag tråk söndag . Håller på och städa alla mina kläder , asså tar ju timmar  ! USCH ! Men men måste ju göras , snart kommer sis med , hon får hjälpa mej lite med teorin !
Sheet nästa måndag , jaja !

Nej nu måste jag fortsätta och slita !
Pusssssss Pärlor <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0