18 Juni

Hejsan mina änglabarn !

Hope allt e bra med er även att Sverige har åkt ut . Med mej är det kalas !

Jaja , hade ju lovat att jag skulle bänka mej Sverige-Ryssland . Men ack så dåligt de gick , fick juh syn på att de va Sex and The city maratoooon :)
Så de va ju bara att gosa sej ner i täcket och bänka :) Ah gad gillar verkligen serien , och om nått så längtar jag sönder tills Sönda då jag och sis ska gå på filmen . Jaap , klockan 18.00 söndag är det dags <3
Kan sitta i timmar och bara titta , titta , titta och aldrig blir de långtråkigt :)
Sex And The City ♥
Ja nu har jag fått ur mej det , haha så nu kan vi fortsätta :)

Idag började dagen med en dejt med Pallet :) Mycket trevligt , fick min glass också som jag längtade efter . MUMS , kändes bra i magen :)
Sen bar det av till stan en sväng , där plockade vi upp Äjlin . Yes , de små fyllona skulle till Bolaget .
Och eftersom jag och min syster råkade ut för pinsamheter sist vi va där fick moi sitta utanför och uggla . Ja och snabba var dem då inte haha . Sen var det dags för de små Sub(orna) att drar sig , arbetet kallade .
Jag är som Malgot och har inte bättre för mej än att hänga på jobbet så jag stannade en stund . Va lite social medans Malgot njöt av sin efterlängtade chipspåse och en cigg .
Efter de var de dags att kila hem , eller hem , jag hamnade på busshållplatsen . Träffade lille Ossie , som glömde sin jacka i all stress hos mej på skolavslutningen :)
Hahha jaa vi stod och babblade en stund sen va ja tvungen och bege mej hemåt .

Ja och sen , sen hamnade jag här med datorn på ena sidan och tv:n på den andra ;P
Neej nu kan jag inte missa mer på maratonet , hahah . Ha de nu bäst sötbollar :)

Pysss  v




How could I turn on the TV

without something there to remind me
was it all that easy to just put aside your feelings ?!





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0