Tisdag

Hejsan sötungar :)

Hoppas allt är kalas med er :) Här är de det iallafall , e shoppinglycklig . Hahah , fick äntligen min shopping runda :)
Sletna kilade jag och sis ner till staden !
Jag lovade mej själv att inte överdriva , kunde jag inte heller . För först blev ja lite lessen i ögat , för jag hittade absolut ingenting . Men sen efter 40 min på Gina lossnade de :)
Inhandlade en vit kofta , en t-shirt , 3 par trollisar och 2 diadem . Lovely indeed :)

Sen bara dumpade min sis mej , haha nej nu hittade jag på lite . Hon skulle träffa sina buddies så jag fick gå helt ensam ,  usch jag är inte en gå själv på stan människa . Tyckte de va lite läskigt nästan .
Men jag överlevde , blev en snabbis till Glitter med . Va bara tvungen och köpa de finaste armbanden ever .

Jaap , om en timme kommer min smaskiga sis igen . Vi ska kila bort till Wok och Co , mums i magen :) Blir smarret !
Sen får jag väl se hur planerna för kvällen blir , nån som ska hitta på nått bus kanske ?! Aja vi får se helt enkelt :)  



Ja juste , kan ju berätta lite om gårdagens bravader :) Buset kom ju till mej efter jobban ! Vi gjorde inte mest , hade lite myskväll ! Satt och kollade Öland lite , och nu har vi bestämt camping och datum iallafall . Så den 25 Juli , then we come :)
Sen försökte vi fixa lite med min blogg me , men de ser ni ju hur de gick . Sämst så att säga ;D
Ska be Malgot på fredag , hon e ju erfaren bloggare :) Så kan hon få mixtra lite med min ! Sjukt bra tycker ja :)
Mycket bra kväll , du är bra gumman ♥

Vi kom även in på dansen , Buset ska börja dansa med mej till hösten :) Kommer bli sjukt gos tror jag !
Men usch att det är uppehåll hela sommaren , vill ju dansa NU NU NU :)
Jag vill inte vänta mer , skulle valt dansprojektet detta året med . De va nog bland det roligaste jag har gjort , så har ni tillfälle och söka dit , DO IT !
Hade jag inte haft ett jobb redan så hade jag lätt sökt i år igen :)



Nej nu blev jag tagg för dans , kanske ska sätta på en dansrulle :) Step up kanske , va ett tag sen nu :) 
Aaao , får se hur de blir :)
Ha de bäst nu , Puws 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0