17:31

 Jag är nog i stil med filuren till vänster . Så sjukt galet trött , mjaaa usch tar kål på en och jobba :) Hoppas allt är bra med er pojkar som flicker :)

Det gick förvånansvärt bra att jobba ! En blandning av en aning vimsig Helena och en aning knasig Sam blir ganska roligt trots allt ! Alltid lika kul och stå och fatta " nada " när de pratar engelska ! Sjukt asså fattar inget , haha ( Subborna vet ) ;D
För er andra som inte förstår , mina chefer brukar stå och tjattra på eng . Och de tror inte att vi förstår eller nått i den vägen ! Men se där , så fel man kan ha ! Hihi men det är okey ändå :)

Oj galet galet , hade nästan glömt för en sekund att jag hade halkbanan imon ! Ska både bli sjukt kul och aningen skrämmande ! Men det är ju inget jämnförelse med uppkörningen , right ?! Usch för den dagen . Bara man får en snäll tant eller gubbe så ska de nog inte va några problem . Men tänk annars , man har ju hört de värsta av de värsta stuffsen ! Brrrrrrr , rysning på den !
Men samtidigt efter den så är ju körkortet klart , bara glassa fram i sin bil och dunka kalas hög musik :) Wiie !

Imon blir en hektisk dag , drar mej upp till en tidig bilskola , redan klockan 07:15 ska vi åka ! Buhu , oh jag som tyckte de va tidigt med 8 idag !
Efter gasen så blir de och åka direkt till Jobban , där väntar en härlig kväll med Sj (Y) Och inte nog med de , JAG ska stänga själv me honom , haha första gången ever . Får väl se hur de går , annars är ju sis bara en sek där ifrån :)

Oh , oh , oh och sen blir de för ferre hos Sis , me Malgot , Sis och Äjlin :) Och sen Centan sååklart :) Gos de ska bli och gå ut :) Längtar gärnet nu ! mihihihi *

Tror morgon dagen kommer bli kalas ändå !
Nu ska jag gosa ner mej  täckte med en godispåse och en moooovie !


Kissssssss

                             

 



All you gave me was pretend
So now
Take a bow ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0