Söndag

Sex And The City <3

Need I say more ?! Noop , sjukt asså . Filmen var nog så bra som den kunde bli .
Oh jag dör typ , vill se den igen , igen , igen :)
Har ni inte sett den , herregud gå och se den genast .
Detta gjorde verkligen min dag :)

Fick också träffa min kära sis , always a plessure ! <3







Nu fick jag en sån mani , så på onsdag , när jag ska träffa Ticcen ska jag dra med henne ner på stan ! Jag måste shoppa :)
Ska nog inte shoppa järnet när vi åker sen , oh nu längtar jag faktiskt :) Ska bli jätte skönt och bara komma härifån . Spendera lite tid me La Familia också , de händer ju inte för ofta eftersom halva familjen bor på annat håll !

Nu sitter jag med min täcke invirat så hårt runt mej som de går ! Måste plugga in den sista teon tills imon , usch magen vänder in och ut på sej snart . Måste verkligen klara de , annars blir de nedlagt ! Jaap , sorry !
Finns väl fler anledningar till de onda med , vart jag än går eller vad jag än gör så påmins jag om dej . Usch va håller man på med . Får ju skyll mej själv helt och hållet , gjort är gjort . Egentligen vill jag ju inte , men ändå så finner jag ju de skoj . Jag vet , crazy girl , behövs inte påpekas om de :)  


Men va händer om man ändrar sej då ?! Och man vill ha en sista chans ?! Va gör man då ?!

Neep nu ska jag dra mej i kragen och vira in mej ytterligare ! Kanske ska kolla om de finns nån bra film , Alla hans ex går ju på 3:an . Den e ju faktiskt ganska go :)

Joo förresten en sak till , lyssna på låten Eva Cassidy - Fields of gold , bra är bara förnamnet .
Det är den som är på reklamen , för filmerna som går på Kanal 5 på söndagarna , vid typ 8 eller 9 tiden :)

Hope I see you soon , PUSSS !

Ps : Håll era tummar imon sötbollar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0