13 November

Heeeejsan Pärlor .
Då vart det torsdag igen , M K U står på schemat . Har en tröst påse med godis jämte mig . Alltid ett säkert kort :)
Elspäslk och jag ska kirra vårat bostadsområde klart ! Vi är ett stört bra team , oh yes :)
Dagen började med sovmorgon och sen den valiga Torsdagsdejten med Elsa <3
Always a pleasure , och som alltid blev det en tripp till Maxi för lite shopping . Blev dock lite väl mycket , godis , bullar ,chips ja you name it .
Kom även en liten stund försent pga den massiva måltiden !
Haha bara sånt som vi kan ,  morr . . . .

Ikväll blir det träning följt av en massa Histora plugg . Imorgon är det dags för proov , men tror nog allt det kommer lösa sig .
Får hoppas det !
Imorgon blir det middag med the gang , lite återförening sisådär :) Kommer nog bli himla mys tror jag * Resturang är dock inte bestämt , men det löses sig alltid :)

Igår blev Frida stor också , fick äntligen sitt K Ö R K O R T ! Wie grattis till henne :) Så det blev ju en lite roadtripp med henne igår kväll sååkalrt :)
Typ en sväng till Mc.Donalds och rosenlunds hållet !
Mysig kväll mina vännor <3

Neeej nu är det nog bäst och börja jobba innan Ullis catch me :)
Pusss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0