16 November

Heej Hopp Sötungar .

Då vart det Söndag igen , helgen känns som om den flyr typ ? Vart tar tiden vägen .

Helgen har vart otroligt bra iallafalll :)

I fredags blev det Jensen med mina sötfisar , men innan dess en händelserik åktur . Hahah , en Amanda som letar efter en Angelica och en Angelica som kör bakom henne kanske i 10 min minst och tutar och bländar med helljuset ;D Tycker dock synd om dem som märkte mig haha !
Ah shit sjukt sjukt kul iallafall :)
Sen mötte vi upp Becca , Frida och Pling , som också hade det lite trubbel på vägen haha !
Sen bar det av till Jensens , massa god mat och massa minnen <3
Sen for vi hem till Pling för lite tjejkväll, med spel och skratt . . . En liten Malin kom också på besök , en tid som var ett måste innan nu är den ett problem att få ihop rent ut sagt .
Alla började bli trötta mot kvällen och tack vare Alias så kom det fram en massa gosiga kommentarer -
-Uuuuh kom den från fram eller bak ?
- Från bak !
- Vadå fes du ?
- Neeej jag rapade juh ? ;D
Mycket mycket bra kväll iallafall :)

Lördagen blev en super lång sovmorgon med massa missförstånd av min så kallade klocka haha ! Tog mig bort mot Sis iallafall , vi skulle till Jobban en sväng och hänga ? Bli inte förvånad :)
Men iallafall när vi står och snackar strunt med Maria så ringer Morsi och från ingenvart så skulle vi ta oss en tur till Ullared :)
Så det var bara och skynda sig hem och sätta sig i bilen . Det var allt lite jobbigt och köra i flera timmar i sträck , men det gick ju det med :)
Väl framme så var det lagom med folk , aldrig lite folk där lix ! Hysteriska möjligtvis . . . .
Köpte iallafall lite filmer och massa små kraffs :)
Väldigt mys dag , tack morsi du är den bästa ska du veta <3
Sen på kvällen blev det film mys med min kära mor :)

Jaa och nu , nu sitter jag här och ska snart åka och shoppa lite med morsi . Sen kommer Tutti för lite projektarbetsfix :)
Och självklart tränng ikväll :)
Neej nu ska jag duscha :)
Pusspusspusss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0