19 November

Heejsan Smulor .

Hoppas allt är bra med er ?
Gaaaah kan inte skriva , sitter och skakar sönder typ . Nykommen från Företagshälsan och astma återkollen . Lite bastant vart det allt och blåsa så många gånger . Men det hjälper ju iallafall (: Så nu ska jag bara vänta på att Farbror Doktorn ska slå mig en pling och berätta domen !

Annars har dagen vart en perfekt dag för tillbakalämningar av både Matte & Gis prov . Wiiiie so happy so happy (: Nu är det bara matteD kvar , sen är det värsta över :) Svin fint . . . .

Jaaaaaaa nu kan jag inte skriva mer för snart så darrar jag väl sönder händerna eller nått (:
Nu är det bara 2 dagar kvar tills helg ( och 3dagar till Elsas Birthday , wiie längtar åt henne :) ) , då vankas det Fest & lite familjekvällar (:
Neeej gotta run !
Pussss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0