2 November

                                                                                                       
Heejsan smulor . . . .                                                                                                      


Precis hem kommen från the Movies . Har vart med Tutti & Carro på
H i g h  S c h o o l  M u s i c a l  3 , himla söta de där små barnen (:
Filmen var jätte gos faktiskt , sådär småbarnslig , precis som jag vill ha det hihi !
Sitter och väntar på att klockan ska stanna eller nått ? Vill verkligen inte ha skola imon , snälla skjut mig eller nåt .
Ja lite så känns det allt , men samtidigt så är det gos med alla vän's allt .

Idag har jag haft en gos hemma dag med sis & morsi , mina favoriter allt . Vi har bakat bullar, mhm ni hörde :) Även Cup Cakes , med massa glasyr och gojs .
Har även fixat till håret för en sista puts , nu är jag lite nöjd allt . Bra där *
Sen kom Tutti , vi skulle pluggat , men det vet vi ju alla hur det gick right ? Slutade med massa tjatter , b.la Idol . Ja det är inte mitt favo program längre direkt .
Men tyckte allt att Alice & Robin gjorde det lite bra allt (:

Igår var det Innebandyturnering i Id-Huset , självklart var jag & tutti på första parkett . Killarna var super bra och självklart vanns det . Mysig dag sådär . . . 
Kommer inte riktigt ihåg om det hände så mycket mer på dan , mådde väl kanske inte jätte bäst med enbart 3 timmars sömn i bagaget och en svirning dagen därpå .

I fredas var det ju P A R T Y så det smällde om det . Jisses sikken kväll , hans nog med både det ena och det andra ?
Tequilarace , storlip , fajt , kundvagnsrace , jaa ni hörde . Linda den söte tyckte mina ben drog sig lite väl långsamt åt Centrum så hon satte mig i kundvagnen och började löpa .
Hahah det måste sett sjukt ut , där kommer en geting och skjutsar på en playboybunny som ligger halvt däckad i en kundvagn . Bra jobbat där ja (a) . . .
Tur att man har så bra vänner som ställer upp när man är där nere på botten .
Nivetvilkaniär <3
Sen blev det shake on the dance floor , tills stackars getingen inte längre fick leka ? Så då blev det donken för hela slanten .
Bra kväll till slut allt , javisst (:

Neej usch , sängen kallar . . .
CIAO ♥

Ps . Bilderna från Halloween kommer imon , har inte hunnit lägga in dem !

Kommentarer
Postat av: Linda

hahah de va grymt kul med kungvagnen alltså :D ! "neeej, ja VILL åka i denna ända till Centrum, haha" !

2008-11-03 @ 20:41:31
URL: http://klyver.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahah , ja shit sikken cp kväll (: det jag undrar är vart du nu fann denna eländiga kundvagn ? ;D

Ooops (a)

2008-11-03 @ 21:07:39
URL: http://adidia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0