23 November

Heeej Smulor !

Har inte tid och skriva men får bli en kort kortis från helgen !
I fredags så blev det stan med min underbara Ivana direkt efter schoowlan , blev massa tittningar men inga köp . Spar mig tills på onsdag då det blir julklappshopping med favvo Elsa :)
Men iallafall , vi hade en mysig runda på stan . Massa skratt & massa snack :)
Sen blev det jobbet för slanten , självklart en massa idiotiska folk som skulle förstöra min kväll . Sen blev det akut åkning hem , hade 10 min att fixa mig inför kvällen . Men vad fick man för det ?
Satans gubbe till busschafför ignorerade oss totalt , försökte iallafall köra ikapp honom . Men kom till Ciggaren sen gav vi upp !
Så lilla Anders kom och hämtade oss . Han fick ta mycket den kväll och förlåt återigen . Ska gottgöra dig :)
Men upp till Ramsin kom vi iallafall , och där vart det party :) Massa goa gamla Te1a.are , svin fint :)
Blev en mycket bra för fest ! Sen blev det en rally runda ner , och ja jag satte mig mer än gärna i bagaget ? Vet inte varför men roligt vart det iallafall . Tyckte dock inte om kvällens snack av pojkarna , men men mitt misstag mitt fel !
Sen blev det massa Amor och massa snack . Återigen , förlåt Anders (a) usch va dum jag var mot dig . Hoppas det kan glömmas iallafall !
Sen blev det återigen en resa efter ett litet stopp på Centrum . Och nu bar det ut mot Vättersnäs ! Jaaa kul och kul kan jag inte påstå att det vart . Och dessa naturare var ju inte överlyckliga över att se Teknikare tydligen ? Men litet stopp blev det och efter det en lång tripp hem till Moi . Gulliga som de är så följde Ramsin , Emil & Jeff mig hem , tack tack tack :)
Kvällen blev lite lyckad , om man tar bort det dåliga !

Sen var det dags för jobb återigen på Lördagen , surt . Mhm , blev jobb med Sis istället för Malgot ! Det gick ju bra allt :) Sen drog vi oss hem , men först ett stopp på Wok & Co för massa god mat . Senare också en tripp till HemmaKväll och massa goodis :)
Blev film och tv tittande resten av kvällen , behövligt ohja :)
Neej måste gitta :) 
TakeCare ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0